Pagini

Persoane interesate

marți, iunie 23

Mic da rau!!!



L-am vazut doar cu coada ochiului undeva pe camp, am oprit masina si am coborat deschizand in acelasi timp aparatul foto. Abia cand am reusit sa ma apropiu de el, am vazut ca avea o micuta prada,un soricel. Dar ce m-a surprins a fost ca nu a zburat atunci cand m-a vazut, ci ma avertiza cu tipete si deschideri de cioc amenintatoare. Dupa cateva cadre l-am lasat sa-si termine masa. Dupa cum avea ciocul,era doar un pui si avea nevoie de masa pe care cine stie cat s-a chinuit sa o prinda.

5 comentarii:

  1. sunt geniali, la fel ca fotografiile
    sper sa nu ratez tabara de ornitologie de anul acesta.

    RăspundețiȘtergere
  2. prima este de milioane.. foarte buna, dupa parerea mea. Unde ai dat de el asa cu chef de pozat?

    RăspundețiȘtergere
  3. salut Andrei,
    era pe drumul spre Negresti Oas,pe un camp din apropiere,l-am observat in timp ce se tot inalta si apoi plonja spre prada. Am avut bafta :))

    RăspundețiȘtergere